Sunday 20 November 2011

Saya nak ...


Diari . Disebabkan penangan cerita The Barbie Diaries , aku berjinak-jinak nak beli sebuah buku diari ala-ala princess , pink colour pastu pastikan setiap cerita ada gambar . Bak kata Yuna , di setiap gambar ada lagu :)


Kawan yang baik . Ajak aku belajar bersama-sama bukan ajak aku pergi Pavilion setiap minggu . Hahaha .


*Farella , Syafiqah , Endang , Marina , Hidayah and Zain :)


WAJIB ! Tahun nieh dah dapat Canon . On next year , iPad my sasaran seterusnya :)


My Mr.Straight's A :) Ouh yer , cakap pasal nieh , totally semua subject yang aku amek 10 . 
BM , BI , MATH , SCIENCE , SEJARAH , PENDIDIKAN ISLAM , PRINSIP PERAKAUNAN , EKONOMI ASAS & ADD MATH . 
Additional Subject : Pendidikan Seni Visual . Keputusan PSV untuk final exam adalah D ! 
-,-
Conclusion : Aku nak drop PSV ! Plus , tahun depan dah lha busy pastu byk bende nak cover balik ditambah pula dengan kerja-kerja Seni kalau ambil jugak . Lagi pown , aku tak pandai melukis dan mewarna :D 
Keputusan : MUKTAMAD !

Sekarang sedang mencari ilham untuk mencintai Prinsip Perakaunan dan Ekonomi Asas :)

Dear Additional Mathematics , walaupun ucuk tak penah bagi baby lulus tapi ucuk janji cuti sekolah nieh ucuk pegy tuisyen pastu nanti Insyaallah ucuk bagi baby lulus . Kalau baby nak ucuk bagi A pown boleh :) Baby baby , ucuk sayang baby taw ;) Tapi ucuk kena curang jugak kejap , ucuk ada scandal dengan jejaka yang bernama Mathematics . Kalau ucuk tak bagi dye lulus , nanti ucuk tak boleh jadi lawyer :) Hikhokhikhok *merepek sudah ;p


Kite nak meja belajar kite mcm nieh . Cuti sekolah nieh kite nak design cantik-cantik bilik kite :)