Sunday 13 November 2011

Menunggu cuti .

Hello hello ! Cool , minggu nieh minggu last sekolah and at the same time minggu pertama for spm 2011 . Wahhh dorang mesti dup dap dup dap kan . Aku pown agak berdapdapdap jugak sebab tahun depan giliran aku pulak dup dap dup dap macam dorang . Atototo , sekejap betol mase berlalu .

Okeyh semua hal-hal yang berkaitan dekat sekolah hampir selesai . Buku teks dah hantar semua , just tinggal nak hantar buku short stories sebab hari tuwh tak jumpe . Result pown dah dapat , errrrr . Tapi aku kene pergi sekolah lame balik , nak amek result koko mase form 3 . Aduihh bile lha nak pergi nieh . Lagi ape ek ? Ha kalau boleh Sabtu nieh aku nak keluar nak beli barang-barang untuk pergi Langkawi tapi masalahnyo den takdo duit ! Nak tak nak mungkin terpaksa guna duit 100 tuwh #tapi aku nak beli uv protection untuk lens camera aku lha :/


Itu ini itu ini . Assalamualaikum :)