Monday 23 January 2012

Ain Maisarah :)

K , inilah luahan hati saya :p
Click for large :)

Okeyh , tengah hari tadi aku tengok Nona . Hee best jugak sebab Neelofa kan jadi pengacara tapi Fara Fauzana tuwh seems like tak banyak cakap pulak . Sokay , baru first time tengok kan :p Okeyh kali ini , segmen yang buat aku tertarik sebab ada Ain Maisarah ! Tak kenal dia ? Apelah korang nieh , nampak sangat tak suke baca novel :p , hewhewhew . K malas nak jadi wikipedia , so untuk maklumat lanjutan , google k ;)

K ini antara novel yang aku tertarik . K kene cari mencari nieh . Kalau tak dekat kedai buku popular , tunggu lha nanti pesta buku , boleh jumpe Ain Maisarah sekali :)

kkk , bagi yang setia membaca novel Ain Maisarah , mesti korang pernah baca Impiana kan ? Dan sambungannya Impiana II . K bagi yang belum tahu lagi , sambungan bagi Impiana II tuwh sudah ade rupenye ! Nampak sangat aku tak amek tahu -.- Actually , aku tak pernah baca Impiana yang mula-mula . Hmm first and last time aku baca Impiana II tuwn , when I was form 2 . Fyi , the next Impiana ada 2 novel sebab ceritanya panjang . So , let's begin ;)

Impiana III , Misteri Terbongkar .

Impiana IV , Finale .

Okeyh , aku pown tak tahu ade ke tak dekat popular . Kalau iye pown , aku pergi popular dekat KL Festival City jela :p Kalau takde juga , tunggu le pergi pesta buku nanti . Yeh , borong banyak-banyak ! :)