Saturday 5 May 2012

._.



Assalamualaikum . Jyehhh rindu belog nieh :) K by the way sekarang memang takde masa pown sebab tengah sibuk and get ready for mid year exam on this Monday ! Choy ._. Tapi seriously aku suke exam kali nieh sebab ..................... heewwwwww adela :) Jadi , saya ingin mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru untuk Awal Ashaari dan Scha Al Yahya . Wow , how sweet both of them :* Tadi dekat kedai , tengok paper apetah , cover depan ade cakap yang dorang akan honeymoon dekat New York . Pewitttttt :*



 
Siapakah ? K kejappppppp :*





HE IS IZZUE ISLAM :) HOW SWEET HIS NAME , HEHEHEWWW :'D
Sape yang tengok cerita Senyuman di Kuala Lumpur atau Jangan Ambil Padang Kami , korang mestilah kenal dia nieh . By the way dia pown artis baru untuk KRU . Dia punya kumpulan pown hensom hensommmmm :') Tapi aku tidak berkesempatan berkenalan dengan yang lain . Muahahahahahahaha tipu lebeh :p



Nieh gaya dia yang terbaru . Jyeahhhh style lah Jai ! *tiru gaya Syahid cakap . Hahahaha . 
Sebenarnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ... salah satu sebab aku minat dia sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb ....................

Dia orang Kelate ! Choy !



Walau bagaimanapunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ...
















Khairul Fahmi tetap di hati ! Huwa huwa huwa :')



...sebenarnya banyak yang aku nak merepek lagi nieh , tapi masa tidak mengizinkan . Assalamualaikum ya ukhti :)