Wednesday 7 March 2012

Sudah lama tidak meng-update belog ;)

Assalamualaikum :) Haih lama bena aku tak update belog . But a few days yang lepas aku just upload gambar yang entry dekat bawah nieh jek ha . Hahaha ;) By the way , yehhhh mood aku sekarang 'PANAS' but at the same time gembira pown ada , bersyukur pown ada sebab aku dah tak rapat dengan budak itu . Anyway , untung ke aku kawan dengan dia ? Yehhh nehi nehi nehi ! No no no ! You are bullshit ! Ops :)

Dengan adanya masa yang tidak cukup panjang ini , izinkan saya meluahkan perasaan di blog tersayang ini . Hewhewhew . Okeyh back to topic . Dia ? Ya , dia adalah manusia . Tapi bila dah kenal , bukan manusia rupanya -.- Hahaha itulah ayat kejam zionis ! Okeyh by the way , apa masalah dia ? Baru aku sedar , kehadiran dia memusnahkan keadaan der . Kenapa kenapa kenapa ? Sebab dia macam babi . Yes , plus you are bullshit ! Stop it Erra ! #jika diberi peluang ...........................
























COOL :) 

TUTUP KES












On 18 March , will be my history day because it is my birthday :) Jyeahhhhhhhh !
First : I am 17 years old
Second : My last year in school
Third : Sudah pasti boleh amek lesen !
 Lesen apa ? Motor ? Eih aku bukan rempit , hahaha . Lori ? Pown boleh . Hahaha ;) Lesen memandu kapal terbang ? Hahahaha jatuh kapal terbang kang kalau aku bawak . 
Yeh I mean , lesen kereta :) ! Tapi ... Aku rasa , bile dah cukup umur , aku tak daftar terus . Still in disscusion with my parents because ya spm kan . Tapi as I know , kelas/test boleh bila-bila jek . Ya kalau ikut perancangan , cuti 2 minggu hujung bulan 5 nieh . Kalau ikut backup plan , lepas spm lah jawabnya ;/


Mood : Exam still in progress and tinggal 2 paper jek lagi . Jumaat nieh last . 
TAMBAHAN PULA , sakit jiwa dengan seorang manusia tapi perangai tak macam manusia pown :o Hahahahaha k gurau senda ;)