Friday 23 March 2012

Jika kita jatuh ... Bukan bermakna kita tidak boleh berdiri untuk sekian kalinya :)

Erra Fariza ( Aura Kasih )

...is falling in love with SPM . She's not ready yet but she is trying to get good result for SPM 2012 and she is currently busy for diagnostic on mid year . In her mind , she wish that she can get many A's on SPM . She's ignored what people want to talk about her . She is very happy with her surroundings now . Whatever happens the next , she'll be trying to achieve what she wants :)

*seriously lepas aku tengok mereka yang berjaya , Subhanallah ... gembira sangat tengok mereka :)
Aku bangga tengok seorang perempuan nieh *I don't know her name tapi aku tahu lepas baca paper Utusan Malaysia . Dia dapat 12A ! 11A+ & 1A . Yang A tuwh Bahasa Inggeris , others are A+ ! 
Dia amek pure science , arab , al quran dan sunnah , akaun , *ada lagi yang tertinggal ? hehehe not sure ;)
Serius aku bangga ! ^-^kalau add math dia A+ , tak kan aku tak boleh kan ? hehehewww insyaallah kalau berusaha kerana Allah :)

...tersenyum mak ayah dia , Subhanallah :)

Image : aku tak pasti adakah dia nieh yang aku maksudkan tapi yang pasti dia nieh merupakan salah seorang pelajar cemerlang SPM 2011 ;)