Saturday 21 January 2012

School holiday , nice ;)

Assalamualaikum awak semua , hehehe . Eh before that , let's follow me on Twitter ! [link] :)

Oh cool , start esok sudah cuti chinese new year . Aku rasa kan , sejak form 5 nieh , even cuti Sabtu-Ahad pown terasa betapa bahagiaaaannnyyyyyaaaaa dunia ini ! Hahaha nampak sangat adakalanya tekanan di sekolahhh , kkk normal lettew kan :* So cuti nieh , of course le ada homework . Yang paling banyak , Ekonomi Asas . Duhhh banyak pulak nota yang kene salin . Dan adela homework yang lain termasuklah WAJIB mengulangkaji untuk Intervensi 1 yang akan bermula on Febuari nieh . Semua subject form 4 ! Alamak , ape yang aku ingat pasal form 4 nieh ? xoxo .

Okeyh , when x : dot dot dot *eh macam add math pulak :) kkk . Kena ada perubahan sedikit nieh !


Okeyh tadi pergi sekolah seperti biasa lha kan . Sampai jek sekolah , buka homework add math yang masih ada soalan yang aku tidak tahu nak buat . Tunggu announcement , then pergi surau untuk baca Yassin . Perhaps pukul 8.30 , masuk kelas dan waktu add math . Dan dan diikuti oleh waktu Science . My science's teacher 'merangkap' my aunty cakap , nanti buat graf markah di belakang buku nota . Starting dengan markah final exam on last year , then siapa yang turun on intervensi nanti , kene denda :p

Dan dan rehat , dan dan waktu pjk . Dan dan , waktu maths . Cikgu buat test for bab standard form yang form 4 punya sekejap jek . Tapi tapi , cikgu pesan sebelum keluar tuwh , study balik form 4 punya . Lastly , diakhiri oleh waktu bm .

#k penat tak membaca ??? hahaha hohoho .