Sunday 15 January 2012

I mish my blog :*

Heyyooo .. K actually aku rindu sangat dengan blog aku nieh . Hewhewhew . Lama tak menaip dekat sini termasuklah dah lama tak stalk blog-blog yang aku suka stalk ;p Okeyh , sejak buka sekolah hari tuwh aku memang takde kan bercerita pasal sekolah dekat sini ? Hewhewhew boleh jek story tapi takde gambar lha kan ;)

Okeyh , mase first hari tuwh orang pertama (my classmate) yang aku jumpe adalah Zain dekat kantin ! Sampai jek , budak tuwh tersengih-sengih . Hahaha . K kalau tahun lepas dekat sekolah aku pegang 3 jawatan daripada 4 . Tapi tahun nieh 2 daripada 4 jawatan jek aku pegang ! K choi tapi takpe lha , hewhewhew :*



5 Bestari

Jawatan : TIADA



Rumah Sukan Kuning

Jawatan : Naib Setiausaha #terima kasih adek-adek yang mention name akk , hehehe k gile kuasa aku !



Kadet Polis

Jawatan : TIADA



Kelab Fotografi

Jawatan : Pengerusi #angkat kening ;)



Bola Jaring

Jawatan : TIADA


Haaaaaaaaaa k that's all ? Muahhhhh :*


Me , Farella and Syafiqah . Mase nieh dekat Pepustakaan Negara on yesterday . K budak yang tengah tuwh memang sengaja taknak show off muke dia sebab masa tuwh dia tengah menyorok dengan seseorang .
Hahahahaha ;p


K mase nieh hati tengah sakit dan inilah hasil pose orang sakit hati . Hahahaha k always cool ;)