Sunday 29 January 2012

Apabila makan sushi 'bergerak' sudah mencapai over limit . K tipu :p

Okeng tengah hari tadi lunch dekat Sushi King , di mana lagi kalau bukan KL Festival City . Dah jadi port meng-shopping baru dah . Hahahaha . Tadi pergi makan sushi , nasib baik dapat meja tepi yang 'sushi bergerak' . So dengan tanpa silu , aku mencapai sushi-sushi tersebut . Nasib aku sedar diri , kalau tidak ... Habis sushi dekat roll tuwh aku amek :p


Alaaaa shake pulak gambar nieh sebab setting tak berape :p Tapi smart juga sebab macam shutter tuwh lambat ;)

Yeh , dan lagi .


Kejap , aku tak ingat nieh air ape . Tak ingat lha . Tapi dicampur dengan air Yakult . Dappppppppnyeeeee :)

Saje jek nak show off gambar nieh sebab captured by iPhone 4s . Nyehehehe . Kalau tengok on the phone , lawa ! Macam dslr dah :3

Yang nieh sedap dan worker kat situ cakap menu nieh paling famous ! Choi !
Actually hari tuwh aku buka blog Marya [link] . Dia pergi makan dekat situ juga . Then ada satu menu tuwh , buat aku tertarik . Yeah this is ! Namanya .. piri-piri eh peri-peri eh lagi salah . Yahhh something like that :p Yang best , sekali dengan air Yakult ! :)


Iphone 4s , k cun ! Tapi sakit jiwa juga aku main tadi . Perhaps , hati dah mula mencintai Blackberry kowt :) :*