Sunday 29 January 2012

#10BasicFactsAboutMe

Assalamualaikum . Ha tuwh kerja akaun dok melambai-lambai dekat aku . Pesannya supaya aku cepat siapkan dia . Chui , rasa nak berenang dalam pool jek selepas tension dengan ini semua . Kihkihkihkihkih :p

Okeyh tadi mase dok stalk tweet-tweet orang , ada tweet from someone guy nieh . Chui , menarik :)


Click for large .

Ingat tadi nak tweet juga pasal #10BasicFactsAboutMe tapi malas le pulak . So aku nak buat dalam belog jela . Let's begin !

1. Suka berangan tapi taknak itu semua sekadar angan-angan . Mesti ada usaha . Yeah ! *lupakan masa lampau !

2 . Nasihat is nasihat . Tapi PALING tak suka bila ada orang macam nak bagi nasihat tapi macam nak lemahkan semangat jek . What is thisssssss ? Tapi , sabar itu peneman setia :)

3 . Mudah rasa dibakar semangat bila tengok orang lain memiliki apa yang aku nak . So dari situ , aku rasa dicabar ! *just persaingan yang sihat :)

4 . Kalau nak beli sesuatu hanya dengan meminta duit daripada parents dengan begitu sahaja , memang indah . Tapi aku lebih selesa simpan duit dulu , sedikit demi sedikit biar ada sifat responsibillity bak kata my mama :)

5 . Bersifat mudah kesiankan orang even orang tuwh MUSUH sendiri . *chui ! aku memang tak boleh buang sifat tuwh . Idk why -.-

6 . Tidak suka lelaki yang terlalu kacak macam Aaron Aziz tetapi suka lelaki macho macam , example Reza Rahadian . Don't know him ? Look at my sidebar :)

7 . Kadang-kadang mempunyai idea yang bernas tapi kadang-kadang malas betul nak apply !

8 . Mudah menyukai seseorang lelaki tetapi tidak mudah mencintai seseorang lelaki *ngehehehehehe ;p

9 . Nak jadi chef dan berangan jadi ketua chef dekat sebuah hotel ternama dan impikan mempunyai restoran sendiri . *bisnes memang keturunan !

10 . Jauh di sudut hati ... Impikan seorang suami seperti Ustaz Don Daniyal atau Ustaz Azhar Idrus . *jgn ckp aku perasan ! hehehewww :p