Tuesday 6 December 2011

My trip in Langkawi .

Assalamualaikum . Hyeeee , wahhhh rindunya blog ! Sorry lama tak update because dekat rumah tak boleh surf internet , broadband ado masalah pulak dah . Plus last week baru balik dari Langkawi . Bebbbbb , aku harap nieh last time aku pergi sana . Errrrrhhhhhhhhh dari kecik sampai la nieh asyik p sana ja ! Sampai aku dah pandai cakap utara . Hahahaha . You know what , I went there selama 9 hari uoollll ! Choyyyyy ! Nak termuntah aku ! :o

Masa nieh dekat Carlo Rino , LCCT . 

Okeyh aku geram tengok shoes/high heels :/

 Love them 

Arrived ;)

Aku suke gile makan dekat sini ! Nak tahu kenapo ?
Kedai nieh betul-betul atas laut , so background dye memang lawa lha ! Second , name pown kedai atas laut , of course lha seafood dye segar gile wehhhhhhh ! Selalu kalau makan udang kecik dekat kedai biasa , dah lembik dah , dah tak segar . Tapi yang nieh , pehhhhhh ! Terase lagi keras-keras udang tuwh . Hahaha .
Oh yer , wa cakap lu , tomyam dye sedap wehhhh ! Tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata ;)

KKK . Aku dah penat dah . Mase nieh dekat Starbucks . Yeh I love Starbucks 

Bersambung ... *selalunya aku tipu ! Hahahaha :D