Wednesday 7 December 2011

I wanna go there :)

Indonesia , Singapore and Thailand . Oh I wanna go there (!) Australia too :)

Nak tahu apa yang istimewanya di sana ? Of course lha makanan ! Hahaha . Mungkin itu salah satu sebabnya . Okeyh , kalau dekat Indonesia , memang aku nak sangat lha kan . Even kadang-kadang Malaysia dengan Indonesia nieh asyik nak 'berperang jek' , tapi seriously aku teringin nak pergi negara tuwh .
Maybe sebab bahasanya aku suka and memang dari kecik lagi aku belajar bahasa Indonesia hanya dengan tengok tv jek , tapi best okeyh :) And of course lha di Indonesia , aktiviti yang paling disukai adalah shopping ! Nak nak lagi dekat Bandung . Pehhhh orang kate kalau pergi Bandung tuwh kan , memang syok lha kalau bab-bab shopping nieh . Aku rasa kalau aku pergi sana memang kene beli beg baru untuk letak barang-barang aku jek . Hahahaha gile seronok chuuuuuuuuu ! Seriously , aku nak pergi sane !

Okeyh , Singapore pown hebat jugak . Tempatnya pown best-best tapi duitnya mahal lha kalau dibandingkan dengan Malaysia . Thailand pulak aku dengar cerita , dekat sane tuwhhhhhhhhh 'Syurga Makanan ' ! Tomyam dye pehhhhhh ! Bile lha aku nak pergi ek . Takpe-takpe , akan sampai juga :) 


Kalau tempat mat saleh pulak , aku teruja nak pergi Australia . Haaaaaa aku memang berminat betul nak pergi Australia nieh . Kalau negara omputeh yang lain tuwh , belum berminat lagi . Hahaha . 

Kalau aku pergi Indon , aku nak shopping baju seluar bla bla bla pastu vcd/dvd/cd pastu makanan pastu apa jela yang patut . Peace (!) :)



Awwwwwwwwwwww