Tuesday 1 November 2011

Hampir putus asa :/

Assalamualaikum . Today , I'm not happy , seriously . First , because my final exam result . Second , a bit problem by family . In family , not my fault but got something happened made me 'terasa something like that' and I felt ........ Ya Allah , sakit kepala aku plus kesihatan pown baik tak baik mcm tuwh . And pasal result tuwh , sumpah aku rasa sakit kepala fikir pasal akaun . Hanya disebabkan akaun , hari nieh aku memang tak seceria semalam dekat sekolah . My friend said , jangan fikir sangat . Yes , memang jangan fikir sangat tapi nieh semua berkait dengan masa hadapan . Mana tak fikirnya ? Disebabkan tuwh , aku hampir putus asa tapi bile aku open minded sikit , aku cuba terima slow-slow . Disebabkan tuwh juga lha , aku malas nak pergi sekolah esok lagi pown aku ada kerja sikit sebab Khamis nieh nak balik kampung . Nanti kat kampung , aku nak tenangkan fikiran :)

Hampir putus asa tetapi berbekalkan semangat yang kuat , Alhamdulillah aku masih boleh teruskan :)

Subhanallah , Allah tidak suka umatnya cepat berputus asa sebaliknya Allah suka umatnya berusaha memperbaiki diri untuk maju ke hadapan , asalkan hidup kita diberkati . Insyaallah :)






Berbekalkan nasihat orang lain , hanya beberapa peratus sahaja boleh membantu kita TETAPI selebihnya hanya kita sahaja yang pilih , bangun ataupun tidak .