Monday 24 October 2011

Santai aja :)

Assalamualaikum anak-anak . Ya ampun , udah lama ya tidak update blog . Waduh waduh , bahasa Indonesia ku juga udah bertambah baikan semenjak ada saluran Indopek di Astro . Makasih ya Incik Astro . Jasamu akan dikenang sampai bila-bila . hikhokhikhok ;p

Ouh yeah , para-para pelajar sekolah , anda pasti sedang bergumbira sekarang kerana minggu nieh cuti seminggu sempena Deepavali *depends skolah mane yg cuti seminggu ;p Okeyh apa-apa aja deh . Sekarang malas nak fikir buku jap . Kejap jek , jangan risau kayy sayang . Bak kata orang Indonesia , mahu istirehat bentar . Lagi nggak mau diganggu toh .

Dan , selama cuti seminggu ini , aku pown tak tahu nak buat apa . Tuwh belum lagi cuti sebulan . Melainkan aku ada sebiji kereta Toyota Vios , Mini Cooper pown boleh . Ha boleh lha aku bawak kucing-kucing aku pergi bersiar-siar . Alololololo comeynye :D

Okeyh , semalam 22 Oct I went out to Chow Kit untuk bersiar-siar . Eh eh , kat chow kit tuwh nak amek monorail lha . Eeeiiihhhhh dah lha ade pakcik yang 'bermain mata' pulak dengan aku . Eeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii ingat aku tergoda ? Lambat lagi .


Dua peguam yang feeling-feeling artis .

Okeyh saya sangat rindu nak lepak starbucks sambil cuci-cuci baju , eh silap . Cuci-cuci mata .
Kbai , nanti saya cerita panjang . Assalamualaikum .