Monday 31 October 2011

Jalan-jalan cari makan .

Assalamualaikum . Okeyh straight to the point . Yesterday I went to , as usual bb lha . Wah dah pandai pergi bb kau skrg yer nok , dulu lepak chow kit jek . Hahaha . Cuti seminggu nieh 2 kali aku keluar , so no wonder lha kan duit pown dah habis . So tunggu esok sekolah jela baru dpt duit . Hehehe . Tapi yang bestnye , minggu nieh mungkin 2-3 hari jek aku pergi sekolah , then bye-bye , Selamat Hari Raya Haji :)

Ouh yeah , mesti ramai pelik kan , aku nie raya puasa pown aku excited , raya haji pown lagi nak excited . Mau tahu kenapa ? Sebab , kat Kelantan raya haji lagi meriah berbanding raya puasa . Raya haji nieh dah boleh buat kenduri-kendara dah . You know , last year adalah pertama kali aku raya kat kl , ops raya haji aja dong . Raya puasa takde maknanye aku nak raya kat kl . So tahun nieh Insyaallah aku akan pulang ke Myammar , eh silap , hehehhe . Tahun depan ? Spm ? #eh kau nak spm ke nak raya ? $$$$$$$$$$$


Nahhh semalam gue itu udah merasai pizza hut cheese yang baru ini . Rasanya lumayan juga sich , tapi gue itu suka banget ama cheese bulat yang di atas ituuuuuuuuu :)))))))))) #gambar dah lawa tapi plastik kfc kat blkg tuwh 'cover' sikit :o


Himpunan makanan 

Bolognese


Carbonara


Budak nieh excited sgt nak amek gambar ;p


See , beberapa jenis makanan dan minuman gadis ini dapat habiskan :D #tipu jelalalalalalala ~

Masterchef sedang merasai setiap bahan yang ada dalam hidangan tersebut .

"Kami memang mahu rujuk kembali"

Ya Allah , aku suke betol tengok muke budak nieh . Sebab ade iras-iras macam Ana Dahlia :)))))) #Ana Dahlia mase kecik kowt ;p

Asam Laksa nieh memang sedap wehhhhhhh ! Rasanya , pehhhhhh . Tapi disebabkan perut aku nieh lapar mengada-ngada , tak dapat dihabiskan . Kalau anda juga ingin merasai Asam Laksa ini , hanya boleh didapati di food court Pavilion :)

SEKIAN :)





Korang tengok Masterchef tak ?











Nik Michael , hehehehewwww . Aku tahu dia ramai peminat :)