Sunday 11 September 2011

Hello ! Air panas air panas !

Assalamualaikum . Wah long time I didn't update my belog nieh . Biasa , tak sempat dan takde masa . Sibuk jaga anak , hahahahaha . Anak kucing okeyh :) hikhokhikhok . Kalau korang tengok title kat atas tuwh , takde kene mengena pown . Hahahaha ;p Ouh yer , I just knew , rupa-rupanya Najwa Latif tuwh form 4 baru . Korang kenal dye kan ? Ala mesti korang pernah dengar lagu nieh "Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku . Kau hantar petanda suruh aku terima kamu , oh oh oh . Hatiku rasa sesuatuuuuu ..."





Best kan ? Baru form 4 Najwa Latif tuwh dah famous . Kalau gitu aku nak jadi artis jugaklah . Hahahahaha takde maknanya aku nak jadi artis . Nak masuk Ustazah Pilihan tak cukup umur lagi . hikhokhikhok . *tetibeeee !




Ouh yer , last Wednesday , aku tak pergi sekolah sebab semangat nak pergi KLIA sebab nak jemput tunang aku Khairul Fahmi yang baru balik dari luar negara . #Okeyh I'm liar , sorry gurau senda . Hahahahaha . Bukanlah , aku jemput nenek aku baru balik Mekah . Setelah sebulan berada di tempat suci itu , akhirnya kembali juga ke tanah air . Hujan emas di negeri orang , hujan batu di negeri sendiri . #takde kene mengena ! Maaf kalau korang nak tahu , skrg aku borak-borak kosong pown , akan terselit jugaklah beberapa peribahasa . Seronok jugak bercakap mcm dlm karangan . Hehehehewwwwwww :)






Ha makanan-makanan di atas adalah sebagai hiasan blog sahaja . Harharhar . Okeyh okeyh okeyh anak-anak , tuwh makanan yang aku makan masa kat airport hari itu . Banyak kan aku makan ? Satu habit terbaru aku skrg , kalau jumpa makanan yang sedap sedar menari tertarik , terus aku snap pakai hp then upload through hp masuk fb . Hehehewww :D *takde keje cari keje !





Okeyh masa aku kat sana jugak , I bought something yang sampai skrg aku tak bukak-bukak lagi . *sayang beno nak bukak , kahkahkah ;p Perfume by Anna Sui , Rock Me ! Cool right ? Aku suka sgt bau dye . Plus ce tengok botol dye , bentuk gitar pastu ade kaler pink purple giteewwwwww !





Cantik kan ? Kalau korang peminat perfume tapi nak harga yang terbaik dari ladang , korang pergi KLIA tak pown LCCT pown boleh . Mane-mane airport lah tapi so far aku suke kat KLIA okeyh :) Kalau kat LCCT tuwh aku tak ingat , nanti bulan 11 aku buat review . hikhokhikhok ;p






Anak-anak , skrg saya takde masa nak menggedik menggatal menggaru menyanyi menari bergoyang bergerudi , ha mmg semua takde masa . Sebab bulan depan dah final exam . Hamboi asal lah cepat beno nak exam . Dah mcm budak form 3 nak pmr dah aku nieh . Bulan depan exam dan ada masa saya online . Kalau online pown kat hp itu pown nak check notification . Saranghae :)