Wednesday 31 August 2011

Selamat Hari Raya :)



Assalamualaikum awak-awak semua :) Terlebih dahulu , saya Erra Fariza ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri , minal aidil wal faidzin . Kalau saya ada buat awak-awak sakit hati atau mungkin saje ade perkara yang saya tak perasan sehingga membuatkan awak-awak terasa . Kepada yang rasa tak puas hati , tak suka/benci saya ; Saya dah lama maafkan awak-awak semua . Lagi pown , untuk ape kan kalau saya pown menyimpan dendam kat awak-awak ? Insyaallah , kalau diizinkan oleh Allah , kite akan berbaik seperti sediakala :) Yer , mungkin memerlukan sedikit waktu tapi sementara menunggu waktu tersebut , tak elok lah kalau saya pown nak melatah/melenting sbb korang sbb saya mmg tak suke ade perasaan bermusuh-musuhan sesama umat :)





Selamat hari raya daripada Erra Fariza :D Hehehewww :)





Menu di pagi Syawal :)







Haaaaaaaaaaaaaaaa , sedap tak ? Itu sahaja yang boleh saya show off kat belog ini . Hehehewww . Ouh yer , kalau korang tengok kat fb aku kan , aku dah ade album mobile uploads . So fyi , album tuwh khas utk aku uploadkan gambar-gambar makanan . Nak-nak lagi , sementara masih ade kat Kelantan nieh , asal aku pegy makan kat mane-mane , aku akan upload . Hehehehehe :D






Duit raya korang berape ? Untunglah tengok budak kecik ke hulur ke hilir dengan poket dia tebal menebal . Ada jugak mak bapak dia belikan dompet sbb dah sah-sah time raya nieh anak dorang dapat duit . lalalalalala :/