Friday 19 August 2011

MOOD RAYA ~



Assalamualaikum awak-awak semua . Yeah hari nieh dah abes dah ujian so skrg just waiting for result . Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ! As you know , bulan Ogos memang ada exam itu ini . Kebetulan pula , tahun nieh puasa kene bulan Ogos . Sekolah aku tuwh pulak buat exam lagi 2 minggu nak raya . Buatlah 2 minggu pertama tuwh , 2 minggu terakhir tuwh orang kelam kabut nak membeli-belah ditambah pula mood raya bukan mood nak exam . So kemungkinan , disebabkan tak membaca , dijangkan keputusan gempak . LOL :p



Dan , exam kali ini aku buat tak sungguh-sungguh sgt lah , herherher . Tapi aku tak sabar nak tunggu paper Sejarah . Haaaaaaaaaa dapat berape haaaaaaaaa ? Bm aku dah tahu dah semalam , I got 78 , jek . Ada orang tuwh dpt 93 . Yola untunglahhhhhhhh . Kalau bm aku suke time exam kalau ikut format spm betul . Ade karangan itu ini . So aku ber-feeling-feeling lah buat ayat gempak . #gompak lah sanget !



Kamu nampak gambar di atas ? TAK NAMPAK ? Mehh aku korek biji mata hang , hahaharrrrr . Haa ini Samsung Galaxy Tab 10.1 . TERBAIKKKK ! Sekarang aku tengah merisik harga Galaxy Tab nieh . Tapi bukan sekaranglah aku boleh melamar dye . Tunggu aku abes toreh getah , jual sayur tuk dpt kan duit . Hehehewwwwwwww .