Friday 26 August 2011

A few days to celebrate Eid :)


Assalamualaikum . Wah tak sangka lagi beberapa hari jek lagi nak raya . Aku rase semua orang dah shopping kan ? Hehehewwww . Ade jugak yang amek cuti awal termasuk aku . Memang takde mood sekolah langsung . Sejak awal bulan puasa aritu , mood raya dah mari dan memang tak fokus nak exam . Lastly , result macam dot dot dot . Hahaha . Biasa lah , bulan puasa memang macam tuwh :D Tapi tahun depan tak boleh dah nak ber-feeling-feeling malas . Telajak perahu boleh diundur , telajak masa tidak boleh diundur kembali #EH ADE KE PERIBAHASA TUWH ?



Cakap pasal raya , mesti baju raya meriah uoolsss ! Kan kan kan ? :)



Ini baju raya tema family saya . Nampak tak polkadot merah belakang baju tema nieh ? Itu sepasang lagi baju raya :D



Bibir Kilafairy , HAKTUIIHHHHH ! Hahaha . Ouh yer , tundung yang aku pakai nieh , my mother bought at Ariani . Corak harimau gitu . Kalau korang nak tahu , shawl raya aku banyak betul corak harimau . Purse pown harimau . Tak lama lagi muke pown macam harimau . Hahahahaha :D



Okeyh esok saya sambung update and Sabtu saya nak balik kampung . Nak jumpa mak mentua :D Hahahahahahahaha , tetibe :o