Monday 8 August 2011

Entry baharu :)



Assalamualaikum and hye guys ! I miss my blog so much :* Sorry tak sempat nak update sebab ada hal-hal yang patut aku settle kan . Alhamdulillah semuanya hampir settle dan terima kasih kepada insan-insan yang aku sayang sebab bagi aku support dari belakang dan bagi aku semangat . I love you :) By the way , alhamdulillah hari nieh dah masuk 8 Ramadhan . Semoga Ramadhan kali nieh bukan yang terakhir . Insyaallah .
   Korang dah shopping raya ? Hahaha . Yeah anda akan cakap baru seminggu puasa . Yer memang dah seminggu dah . Tapi for your information , skrg dah ramai beno dah manusia berjalan sana sini nak bershopping-shopping . On last Saturday , aku pegy uptown . Sampai sana around pukul 11 tapi nak cari parking , pehhhhhhh terbaik ! Dah brape kali dah pusing cari parking dan akhirnya ada juga rezeki . Hehe . And totally kat sana time tuwh , mmg ramai beno lah manusia . Pegy mana-mana booth , ade yang dah pasang lagu raya #actually aku tak rasa feel nak raya pown . haha . Kalau pegy uptown 2 atau seminggu nak raya , pehhhhhhh seronok wehhh even org ramai . Kalau pegy area kl tuwh mcm jalan tar , masjid india , chow kit semua seronok deyy . OKEYH AKU TETIBE FEELING-FEELING NAK RAYA MINGGU DEPAN :) #tak sabar ! Yesssss , memang banyak lagi benda aku tak beli lagi . Nanti kite beli yer :)


 Kite dah beli dah skirt macam Hana Tajima . Tengok tuwh yang polkadot . #penat aku pusing satu uptown tuwh cari skirt nieh :o


 Eh dengar gossip dekat Danau Kota dah buka dah Tutti Frutti nieh . Wahhh seronoknyaaaaaaaaaaaaa . Lepas raya nanti nak pergi lah :'D



Okeyhlah itu sahaja . Banyak kerja aku nak buat , hehe . Assalamualaikum :)









Nanti ada test . OKEYH SANGAT SERONOK :/