Sunday 14 August 2011

Biskut Raya



Assalamualaikum . Wahhh tetibe datang semangat nak ber-belog #even tak sedar diri Selasa nieh ada test . hikhokhikhok . Ouh yeah , entry kali nieh kite cakap pasal biskut . Bukan biskut marry bukan biskut tawar tapi biskut raya . Aku rase skrg biskut raya dah penuh kan kat rumah korang . Hahaha tapi aku baru ade sikit . By the way , apa favourite biskut raya korang ? Korang ada , kite pown adela :)

Biskut Semperit

Sumber artifak : Google

Haa semperit ! Dari kecik sampai sekarang bile time raya jek , biskut nieh merupakan MAKANAN WAJIB perlu ada atas meja ! Kalau takde , ha memang aku redah jela rumah sape-sape yang ada biskut nieh #tipu jela lebeh , hahahaha . Tak silap aku , ada satu tahun tuwh bile entah lupe , makcik aku tak beli biskut semperit . Memang bagi aku tahun tuwh merupakan raya yang tidak bermakna bagi aku gara-gara takde biskut semperit . Hahahaha . Wa cakap lu , sumpah sedap wehhhhhhhhhhhh ! Korang percaya aku boleh habiskan biskut nieh satu balang dalam masa sehari ? #SILA LAH PERCAYA :)


Biskut Cornflakes


Sumber artifak : Captured by me ( Canon EOS 1100D )


Nieh satu lagi biskut , bile aku dah start mamah nieh , memang tak kan berenti lah . Kerangupan dye tuwh membuatkan aku , krakkkkkk krakkkkkk krakkkkkkk !

Biskut Coklat / err tak sure sgt name dye :D

Sumber artifak : Captured by me ( Canon EOS 1100D )

Mula-mula aku tengok biskut nieh , takde selera langsung ! Tapi bile makan jek , haaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh satu balang aku boleh habiskan seorang diri ! kahkahkahkahkahkah ! TAK KENAL MAKA TAK CINTA :) Bile dah kenal , 10 balang boleh habiskan ! Hahahaha ;p