Monday 1 August 2011

New blog :)

Assalamualaikum awak-awak semua . Awak-awak , ingat kite lagi tak ? Alah bekas tunang Cristiano Ronaldo tuwh dulu . Kahkahkahkahkah . By the way , saya minta maaf sebab saya deleted my old blog atas sebab-sebab tertentu dan lagi pown banyak jugak kan kenangan dalam blog tuwh . Plus , blog tuwh aku buat mase aku form 2 . Hehe kayy nevermind . Saya dah ada blog baru skrg :)
By the way , on yesterday Hidayah , Farella and I went to Bukit Bintang . And we all had fun at there . For the first time , aku balik rumah malam and I was arrived at home around 9 pm . TERBAIK ! Plus hp aku mampus sejak petang tuwh bile aku bukak byk pulak miskol . Amirul ade call aku sebanyak 12 kali .   Unfortunately , bateri hp aku memang bermasalah dan saya Erra Fariza yang comey-comey ini memohon maaf sekiranya saya tak jawab panggilan anda semua . Untuk lebih mudah , hadiahkan saya sebuah telefon berjenama BlackBerry atau iPhone 4 . Hehehehe :'D



Ouh bibirku , kau tak boleh muncungkan ke ? Dah mengalahkan Kilafairy dah aku tengok -,- Hahahaha .


Seronokya BB Torch nieh . Aku ingat mahal bebeno harga dye . Tengok-tengok , boleh tahan jugak deyy . Sekejap jek aku simpan duit nak beli bb nieh . Hehehehe .


TERBAIK ! Wa cakap lu ha , kalau wa dapat bende nieh , wa tidur peluk dye kuat-kuat ! Hahaha . Wak wak , saya ada gambar saya dengan iPad 2 nieh , tapi malu lah nak show off sebab muke saya Ter-lebeh comey pulak time tuwh :o


Makanan wajib ketika berada di Pavilion . Tambahan pula , dimakan dan digigit bersama-sama cili hijau banyak-banyak dan akhirnya , pehhhhhhhhhhhhhhhhhh ! TERBAIK !


Okeyh , itu sahaja la wak . Ouh yeah , as you know esok dah start puasa kan dan bermula lah 1 Ramadhan yang dinanti-nantikan oleh seluruh umat Islam di dunia ini . Bersama-sama kite menunaikan ibadah di bulan mulia ini dan semestinya no no gossip mencarut dan sewaktu dengan nya . Dan juga , tunaikan yang wajib dahulu kemudian barulah yang sunat . Saya berjanji , di bulan Ramadhan ini , saya nak jaga tingkah laku saya . Insyaallah . Assalmualaikum .



NEW OF ME :) -EF-



#SAYA TENGAH FIKIR NAK BELI BB KE IPAD 2 DULU :o